måndag 22 mars 2010

Vecka 17 + 2

Nu känns det äntligen som om tiden går lite snabbare. Tittar man bara på gravidkalendern här bredvid så växer ju barnet hur mycket som helst! Nu är det bara 1 1/2 vecka kvar till ultraljudet och förhoppningsvis får vi då veta kön! Jag längtar mycket!

I helgen har vi träffat Js syster med man och barn. Om allt går vägen kommer ju kusinerna att vara födda samma år! Ser jag fram emot om några år när de är lika gamla och kan leka! Min syster är lika gammal som vår kusin och de har alltid varit bästa vänner, det var jag så avundsjuk på kommer jag ihåg när jag var liten. Nu kommer jag så klart inte tvinga vårt barn att bli bästis med din kusin, men det låter lite mysigt att umgås med sin kusin tycker jag. (Förmodligen bara för att jag aldrig gjort det + att jag bara har 4 kusiner varav 2 är 10 år äldre än mig..)

Igår var J på bandyfinal i snöstorm och jag var på bio med L och A. Vi såg Alice i Underlandet. Mycket bra film! i 3D också, det var väldigt häftigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar