tisdag 16 mars 2010

Vecka 16 (16+3)

I helgen har jag aktiverat mig mycket! Schlagerfinal i lördags, sågs på plats i globen med älskade syster. Härlig stämning och OK vinnare. Hade helst skickat Salem men Anna var bra. Vi hade en underbar helg jag och syster, trots att vi inte gjorde så mycket. Vi bara umgicks hon och jag! Fick chans, utan barn, att verkligen PRATA vilket var väldigt länge sedan.

Igår (måndag) kom underbara J och D på besök för att gå på konsert, Dave Matthews Band. Kanske inte riktigt min smak av musik men det var helt OK. Det var ganska så skönt faktiskt att äntligen kunna skylla på att man var gravid, för vi stod upp i 3 timmar och min svank höll verkligen på att gå av. "Jag sätter mig ner lite om det är OK". Alla: "Men självklart, vill du ha massage?". Ännu en anledning till att det är underbart att vara gravid!

Sen i slutet av konserten friade D till min kära vän J. Helt underbart! Och vi fick vara med! Så efter konserten behövde de så klart firas lite extra. Så det fick bli min 30-års present (rosa champagne)! Det var det värt. Själv fick jag dricka jordgubbs proviva men det gick så bra ändå! Vad offrar man inte för sina kära vänner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar