torsdag 11 mars 2010

Vecka 15 + 5

Nu ska jag verkligen skärpa till mig och skriva lite mer. Jag vet ju att jag kommer att tycka att det är roligt och skönt att ha kvar i framtiden.

Vad har hänt sedan sist?
--> Vi har varit på Ultraljud och gjort KUB testet
Ultraljudet var helt underbart! Han/Hon var helt vild och sparkade och viftade med armar och ben. Det var en helt fantastikst att se! Vi satt båda med tårar i ögonen.
KUB testet gick bra. Vi fick en sannolikhet på 1:20000 vilket är den lägsta sannolikheten de kan mäta. Så även det känndes helt underbart.
--> Jag har berättat på jobbet
Fick bara positiv respons och chefen börjar nu varje morgon med "Hur mår Ni idag då"
--> Jag har haft vinterkräksjukan
Mindre roligt! Usch så hemskt det var, det enda positiva var väl att jag fick det nu och inte om några månader när magen är större för det förstår jag inte hur man klarar av!
--> Jag har köpt mina första mammakläder!
Gud så skönt det är att slippa tighta byxor över midjan (eller midja.. Vem försöker jag lura? Det har jag ju inte kvar!)
--> Magen växer för fullt!
Blir bara större och större och tyvärr petar naveln ut mer och mer..
Ju mer magen växer känns det som om Js och mitt förhållande växer samtidigt! Tror aldrig vi har haft detså bra eller också beror det på mina hormoner, vem vet?
--> Schlagerfinal i helgen!
Underbara syster kommer på besök för en underbar schlagerhelg! Jag var i Örebro helgen som var för att sitta i publiken under andra chansen och nu får jag vara värdinna när syster kommer hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar