måndag 30 november 2009

Dag 2 2009-11-28 & Dag 3 2009-11-29

Vi har haft lite problem med nätet hemma i helgen, så jag har inte haft någon möjlighet att uppdatera. Första doseringen (i fredags) gick mycket bra. Jag har fått så mycket hull att ta av, så det kändes knappt! (Jag tror inte att det syns eller visas på vågen med det känns som om jag har gått upp mycket sedan jag slutade löpträna) Jag fick veta av kliniken att det är viktigt att man tar sprutorna helst under samma tidpunkt varje dag. Det har gått lite sisådär med det. I Fredags tog jag 18:35, i lördags blev det mer 18:15 och igår höll jag på att glömma bort det och då blev det 19:00. Ska bli bättre på det nu när det är vardag igen.

Annars i helgen har vi fixat med lägenheten, har fått ett super mysigt "mysloft", var en kort sväng på IKEA och en "slängsväng" till vanadisberget. Utöver det åt jag god middag med L i fredags och i lördags lagade vi middag och bjöd över två kompisar. Vi fick även träffa deras lilla son som är 6 veckor för första gången. God mat och trevligt sällskap, vi har inte träffas på 4 månader så det var mycket att ta igen. I går tog vi fram adventsljusstakarna och i veckan ska granen pyntas (om vi hittar någon)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar