fredag 27 november 2009

Dag 1: 2009-11-27

Nu ska jag åka hem och ta första dosen! Vid sista försöket med insemination tog jag 32 doser per dag. Nu ska jag börja med 150 doser. Ganska så stor skillnad med andra ord, hoppas bara på att jag inte kommer att må dåligt.



Jag är inte alls rädd för alla sprutor som jag ska ta själv, denna penna är ju inga som helst problem, det är klart att det inte är skönt men det går absolut! Sen kommer J att ta en annan sort spruta på mig som gör så att äggen inte lossnar för snabbt, den tog vi även sist så det känns också helt OK. Men sen kommer det en spruta som man ska ta för att lossa på ägget/äggen. Och den är inte rolig alls! Denna gång kommer vi att få ta denna hemma själv! Lite jobbigt, men det kommer nog att gå bra!

Som sagt, nu ska jag packa ihop för att verkligen sätta igång detta! Och sen blir det middag med underbara L i Aspudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar