onsdag 2 december 2009

Dag 4,5 och 6 (30/11-2/12)

Det har inte hänt så mycket, så jag struntade i att skriva på några dagar. Nu har de 5 första dagarna gått och jag har varit tillbaka till kliniken på blodprov. Tror att resultatet såg bra ut. Jag ska fortsätta dag 6 och 7 med 150 dos + en Orgalutran spruta (som gör att äggen inte lossnar tidigare). J har fått kliva in i matchen lite grann också och får ta Orgalutran sprutorna på mig eftersom de är lite större och känns lite mer att ta själv.

På fredag morgon ska jag in på ultraljud för att se hur det ser ut, så det kan med andra ord bli äggutplock på måndag och äggåterföring på onsdag... Vi får vänta och se hur det går. Lite jobbigt eftersom det är så sjukt mycket på jobbet nästa vecka (JAG VET ATT MAN MÅSTE PRIORITERA) bara. Det är ju inte direkt så att man vill säga till hela världen varför man inte kommer in och jobbar på måndag. Jag får ta till en vit lögn helt enkelt, borde inte vara svårt för en överdrivare som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar