tisdag 20 april 2010

Vecka 21 + 3 Första kläderna

I helgen fick vi de första kläderna till vår älskade lilla flicka. En blåprickig Kalikå klänning med matchande tossor. Vi fick även två helvita bodys i storlek 50



Det var från kompisar som nu har en 4 veckors gammal flicka och som hon växt ur. J tyckte det var super bra och poängterade att det är precis så man ska göra, få en massa kläder som andra har växt ur. Jag håller så klart med, men lite nytt måste hon väl få vårt lilla hjärta...

Jag har redan planerat ut vad hon ska ha när vi åker hem från BB. Svärmor visade mig en vit kofta som hon sparat som J åkte hem från BB i. Den ska hon ha och sedan ska vi köpa en ny dräkt att ha under. Sen kan jag gärna ta emot saker som andra barn har vuxit ur, men premiär resan hem då ska det vara nytt!

Annars mår jag som jag förtjänar, dvs helt underbart! Hon sparkar ett par gånger om dagen så jag verkligen känner av det. J brukar känna på kvällarna när hon är som mest aktiv, tror jag. Det är ju mest då som jag kopplar av och känner efter, men jag tycker att jag känner lite nu också kl 10 på jobbet.

Nedräkningen kan även börja nu innan jag går hem från jobbet. Jag jobbar 12 veckor till sen 6 veckors semester och sedan kommer hon. (Om det nu går att planera så mycket)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar