söndag 6 december 2009

Dag 9 & 10 (5-6/12)

Japp, nu är alla sprutorna tagna och idag är första "stickfria" dagen. Det gick bra igår att ta den enda spruta som egentligen gör ont, annars är det ju mest obehag att sticka sig själv. Var på middag hos Js syster och jag hade tagit med mig apoteket i väskan och smög iväg lagom till deserten och fick min injektion!

Idag är det som sagt en sprutfri dag! Firar med att jobba in morgondagen och gå på bio (2012). Är mycket nerväs inför morgondagen! Tror att det kommer att göra sjukt ont och att jag kommer att må dåligt av smärtstillande medicinen och är rädd att alla ägg redan har lossnat och och och och..... Är ganska så stressad och spänd inför det hela + då att jag verkligen måste jobba in morgondagen gör inte saken så himla mycket bättre. Får försöka fokusera in mig på att det bara är 2 arbetsveckor kvar nu och att äggen snart är urplockade!

Får se om jag orkar skriva imorgon eller om det får vänta tills på tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar